سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

اندر احوالات شغل جدید

طبیعیه که از همین الان حس میکنم ‌کم آوردم؟؟

وقتی وسایلو خریدیم و پیج زدیم قرار بود خواهرم تو کارای پیج کمک کنه ولی دریغ از حتی یه ایده برای پست ها..

خودم عکس میگیرم خودم دنبال ایده میگیردم و خودم پست میذارم..

اصلا نمیدونم این پست گذاشتن ها فایده ای داشته باشه یا نه! 

به فروش برسیم یا نه؟! 

دلم میخواد همشو ببرم  لب خیابون بساط کنم‌ بفروشم و کلا بیخیال این کار بشم..


نظرات 2 + ارسال نظر
کوکو چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 23:19

چشم‌انداز بلندمدت داشته باش، مثلا دوسال.
زمان زیادی می بره، مخصوصا با این وضع اینترنت برای همین دلسرد نشو. لوازم آرایش هم خوب فروش می‌ره.
اگر خواستی پست درست کنی، از سایت های کمکی مثل canva می تونی کمک بگیری.

مرسی عزیزم ..

پروفسور جمعه 26 آبان 1402 ساعت 19:33 https://otagham.blogsky.com/

چی میفروشی؟

لوازم تحریر و هنری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد