سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

پی ام اس

هومونام به شکل محسوسی بهم ریخته.. این ماه پی ام اس بدی رو تجربه کردم..

تو همین یک هفته با سه نفر بحث جدی داشتم.. 

گریه های بی دلیل..

و احساس تنهایی و خلا ، با اینکه دوستام و خانوادم  اصلا تنهام نذاشتن..

دیشب هم وسط جشن تولد ف وقتی داشتیم با هم میرقصیدیم  حس کردم تمام انرژیم رفت..

سعی میکردم نشون ندم، چون نمیخواستم شب زیبای ف  به خاطر من خراب بشه..  ولی خب فهمیدن..

خصوصا سین که خیلی تلاش میکرد حالمو خوب کنه..

از این حالتای عجیب که دست خودم نیس بدم میاد.. 

+ف قبلا از جانب من احساس خطر میکرد و نگران بود دل سین رو ببرم.. من ولی اونقدر محتاط رفتار کردم و فاصلمو حفظ کردم که حالا خیالش راحت شده..

+ قبلا وقتی یه زوج خوشحال و رومانتیک میدیدم حسودیم میشد حالا اما عمیقا خوشحال میشم براشون.. خیلی خوبه که به این درجه رسیدم..

+ کلاس موسیقی و مزو رو کنسل کردم و پولشو واسه سفر نگه داشتم.. راضیم از این کار