سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

تحت فشار

چقد این سوپروایزرمون تحت فشاره ک من تنها تو اتاق عمل نشستم..

دنبال کار میگرده بده دستم بیکار نباشم..

آخه عبضی من تنها بیهوشی بیمارستانم ..

 هر چی بشه باید تنهایی از پسش بربیام..

ممکنه مریض بدحالی داشته باشم که مجبور بشم کل شیفت بالاسرش باشم.. یا اعزام یا کد یا کیس اورژانس اتاق عمل.. 

نباید کارای متفرقه بدی بهم..

اینو بارها تو جلسات گفتن .. که یه نیروی بیهوشی شبها مقیمه برای شرایط اورژانس.. نباید تک تخصص بیمارستان رو با کارای مسخره خسته کرد..

ولی این عنتر خانوم مدتهاس سوپروایزر شب نبوده انگار حالیش نیس..

میگه اورژانس شلوغه بیا کمکشون..

منم گفتم چشم عنتر خانوم...

پرستار گفت برو پانسمان کن.. گفتم بیهوشیم.. بلد نیستم..

گفت برو داروهای فلان مریضو بده گفتم اجازه ندارم..

و حقیقت رو گفتم..

گفت پس برو بهت نیاز نداریم..

منم اومدم ..

خودشون میدونن این کارا برای من توی اورژانس غیرقانونیه ولی باز گوه میخورن..

خدا میدونه زنیکه تا صبح میخواد منو کجاها بکشونه..

دوس دارم فحش ناموسی بهش بدم..

هر کسی یدونه نثارش کنه لطفا..

با تشکر




نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی کویر دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 13:39 https://banooyekavir.blogsky.com/

وای ندا چقدر خود من میشی وقتی که یه عقده ای میاد خارج وظایف بهت خرده فرمایش میده

خااااااک تو سر زنیکه عنتر عقده ای

خاک تو سرشون ک ما رو اذیت میکنن

لیلی یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 06:49 http://lostinwonderland.blogsky.com

اگه بهشون بگین نیروی بیهوشی وظیفه نداره حل نمیشه؟ خوب نیروی پرستاری بیشتری استخدام کنند وظیفه شما که نیست.

خودشون کاملا وظایف رو میدونن ولی از حرصشون این کارو میکنن..
نمیخوام استخدام کنن اینقدرم که پرستار زیاده و دنبال کارن
اینا میخوان با کمترین تعداد نیرو بیشترین کار انجام بشه

dyghvv شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 23:46

تو خودت ناموسی. بعدش میخوای توهین ناموسی کنی؟

ناموسی منظورم سکسیه..
به خوده اون ادم فحش سکسی بدم

خانوم ف شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 23:10 https://khanomef.blogsky.com/

ندا
چه کارای سکسی طوری بلدی انجام بدی خدایی
دمت گرم
تو ایندت روشنه
چند سال دیگه با یه دکیِ کچلِ مهربون ازدواج میکنی
ببین کی گفتم

کدوماش ؟
اوووف مرسی هرچند دکی دوس ندارم ولی اگه مهربون باشه اوکیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد