سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

لطفا صبح منو آف کن

دلم میخواد سه تارمو پرت کنم یه گوشه و تا مدتها سراغش نرم..

درسام همش سخت و رو مخ با ریتم هایی که مورد پسندم نیس..

واضح بگم  باهاش حال نمیکنم.. حداقل الان ..

سه تا درس مزخرف بهم داده و یکشنبه ازم میخواد..

فردا هم که شیفت صبح و شب برام گذاشته دیگه وقت تمرین ندارم..

کاش فردا صبح آف بشم.. 

هر کی این متنو خوند لطفا برام انرژی بفرسته که صبح آف بشم..

اگه آف بشم هم این کوفتی رو بیشتر تمرین میکنم هم یوگا میکنم هم استراحت بیشتر ..

واقعا شیفت صبح شب ظلمه.. فک کن صبح برم تا ظهر ، شب برم ‌تا صبح.. 

همچنان منتظر پیام مسئولم که بگه صبح افی.. پیام بده دیگه..

راستی یه کتاب جدید رو شروع کردم.. قشنگه .. اسمش کتابخانه نیمه شب..

چند روز پیش که برای اولین بار تنهایی رفتم پیاده رو سلامت توی همون محدوده خریدمش..

برگشتنی شروع کردم به خوندنش..

خیلی حس خوبی داشت..  هم کتاب هم پیاده روی..

هر چند اولش خیلی سخت بود که راه بیفتم اما وقتی رسیدم اونجا و دیدم خیلیها مثل من تنها اومدن حس بهتری پیدا کردم.. شبیه حسی که نل توی کتاب تنها در پاریس داشت وقتی تنهایی رفته بود کافه..

راستی به کافه رفتن تنهایی هم دارم فکر میکنم..

امیدوارم این روند ادامه دار بشه..

خودم به تنهایی میتونم خوش باشم مگه نه؟ 

مگه حتما باید کسی همراهم باشه؟ 

میخوام تف کنم تو روی هر کی منو تنها گذاشت.. 

و یه تف هم برای نیمه ی گور به گور شده م که نمیادش ..

تف تف تف..

قربون خودم و کتابای عزیزم و دوستای مجازیم 




نظرات 4 + ارسال نظر
دیدار یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 15:43 http://Maserman. Blogsky. Com

سلام عزیزم
نوشته هات خوندم و بعضی وقتا فکر کردم چقدر یه جاهای انگار، تجربه هات تجربه های منه.
منی که نه مذهبی هستم و نه اهل پارتی.
منی که نه اونقدر درس خوندم که یه شغل خوب گیرم بیاد و نه اونقدر درسنخون بودم که ازدواج کنم
الانم با مدرک ارشد بیکارم.

موفق باشی عزیزم
بهترینها نصیبت

سلام عزیزم
آره میبینی حد وسط بودن اینجا جواب نمیده
ممنون مهربون

لیلی پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 21:08

والا نیمه گم شده‌ای در کار نیست. ما خودمون کامل آفریده شدیم :))) کاش آف شده باشی

بعلههه :))))
آف نشدم ولی اذیت هم نشدم

بانوی کویر پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 12:50 https://banooyekavir.blogsky.com/

امید که اون شیفتها رو براحتی سپری کرده باشی عزیزم
ساز دلت همیشه کوک باشه ندا جانم

من اوایل سختم بود تنهایی برم خرید یا پیاده روی
الان حتی کنسرت هم پیش اومده تکی رفتم

نیمه گمشده ندا ، همون گم بمون
لیاقت این دخمل خوش قلب رو‌کسی نداره

ممنون عزیزم سخت بود ولی گذشت
چه خوووب آفرین بهت..
ممنون عزیزدلم

ایراندخت دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 23:45 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

پس تاثیر خودش رو گذاشت کتابه. امیدوارم همیشه خوب باشی
با سه‌تارت هم یکم مهربون تر باش. اون هست که حالت رو خوب کنه. اگه سه تاش سخته و برنامت فشرده‌ست، یکی دو تاش رو تمرین کن تا مسلط بشی، قطعا استادت درک میکنه کا گاهی ممکنه پیش بیاد. اوک میخواد تو یاد بگیری نه که خدای نکرده دل زده بشی

آره تاثیر گذاشت.. و همچنین فکر کردن و مطالعات از این دست..
مدتیه خیلی سرم شلوغه و خستم.. احتمالا یه مرخصی از کلاس و بیمارستان منو از این حالت دربیاره تا با سازم ‌مهربونتر بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد