سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

من مانده ام تنهای تنهااآااا

خیلی وقته هیچ جایی نرفتم..

دلم‌ میخواد خوش تیپ‌ کنم، به خودم‌ برسم برم ‌بیرون..

ولی خب هیشکیو ندارم باهام بیاد..

خواهرام که خیلی پر مشغله ن..

دوستامم که ... کسیو ندارم.‌.

یه مدت خیلی تفریحات داشتیم ولی انگار تموم شد..

دیشب رفته بودن  بیرون بدون من ، آخر شب که میخواستم بخوابم اومدن پیشمو میگن یهویی شد ، جات خالی بود.. من که ازشون توضیحی نخواستم.. کاش چیزی نگن دیگه ..

راحتترم.‌.

+ کاش یه دوست صمیمی و پایه و روراست  داشتم..

+مهندس پیش همه ازم ‌تعریف کرد .. مسئولمون چپ چپ نگام کرد.. از اینکه کسی تحویلم بگیره حرص میخوره.. 

+کاش روحیه ی تنها سفر کردنو داشتم.. 

+ همش میگم کاش.. 



نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 21:10

من اولش تنهایی بیرون رفتن برام سخت بود ولی کم کم عادت کردم و حالا لذت هم می‌برم حتی گاهی تنهایی سفر هم میرم. همیشه میشه دوست جدید پیدا کرد غصه به دلت راه نده

آرزومه بتونم تنهایی سفر برم..
من یه کم سخت ارتباط میگیرم و باید زمان بگذره تا بتونم با کسی دوست بشم

شکوه شنبه 31 تیر 1402 ساعت 09:04

من گمان می کردم دوستی همچو سروی سرسبز چارفصلش همه آراستگیست من نمیدونستم دل هرکس دل نیست

دل هر کس دل نیست :((((

خانوم ف پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 00:20 https://khanomef.blogsky.com/

کاش یه شهر بودیم با هم‌ میرفتیم
والا منم کسی رو ندارم
حتی قبل بچه هم نداشتم
شوهر هیچ وقت پایه هیچی نبود
الان تیپ میزنم میریم بیرون با پسرم دو تایی سعی میکنم حال کنم دیگه
جه میشه کرد
از شرایط باید بهترین استفاده رو کرد

کاااش ...
بهترین کارو میکنی عزیزم..

بانوی کویر چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 23:48 https://banooyekavir.blogsky.com/

منتظر رفقا نباش ندا جان
همونجور که دوست داری تیپ بزن برو بیرون عزیزم
اولش شاید سخت باشه تنهایی کافه ، سینما ، کنسرت رفتن ولی بعدش لذت بخش هم میشه

شادکام باشید گلم

سخته خییییلی..
ولی باید امتحانش کنم
ممنون عزیزم

ایراندخت چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 22:44

کتاب تنها در پاریس رو خوندی؟
اگه نه بخونش، داستان اول و آخرش به نظرم کمکت میکنه

نه نخوندم..
ممنون بابت پیشنهادت حتما میخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد