سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

لذت و کار

میگن جدا کردن لذت و کار از هم اشتباهه..

تو باید از کارت لذت ببری.. عشق کنی باهاش..

نه اینکه چند روز جون بکنی تا یکی دو روز استراحت و عشق و حال کنی..

من ‌نمیدونم واقعا چجوری میشه اینجا عشق و حال کرد..

امشب مریضم فوت شد..

درسته پیر بود ولی امید یه خانواده بود..

کلی از انرژیم رفت هم روحی هم جسمی..



نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 11 تیر 1402 ساعت 19:04 https://banooyekavir.blogsky.com/

نمیذارن که از کار کردن لذت ببری
همیشه یه نخاله عنتر گاو پیدا میشه که اعصابت رو قهوه ای کنه

محیط بیمارستان خیلی روح و روان رو درگیر میکنه
امید که لحظاتت با آرامش سپری بشه ندا جانم

ممنون عزیزم..
ولی اینبار ب خاطر مرگ بیمارم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد