سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

پی ام اس

هومونام به شکل محسوسی بهم ریخته.. این ماه پی ام اس بدی رو تجربه کردم..

تو همین یک هفته با سه نفر بحث جدی داشتم.. 

گریه های بی دلیل..

و احساس تنهایی و خلا ، با اینکه دوستام و خانوادم  اصلا تنهام نذاشتن..

دیشب هم وسط جشن تولد ف وقتی داشتیم با هم میرقصیدیم  حس کردم تمام انرژیم رفت..

سعی میکردم نشون ندم، چون نمیخواستم شب زیبای ف  به خاطر من خراب بشه..  ولی خب فهمیدن..

خصوصا سین که خیلی تلاش میکرد حالمو خوب کنه..

از این حالتای عجیب که دست خودم نیس بدم میاد.. 

+ف قبلا از جانب من احساس خطر میکرد و نگران بود دل سین رو ببرم.. من ولی اونقدر محتاط رفتار کردم و فاصلمو حفظ کردم که حالا خیالش راحت شده..

+ قبلا وقتی یه زوج خوشحال و رومانتیک میدیدم حسودیم میشد حالا اما عمیقا خوشحال میشم براشون.. خیلی خوبه که به این درجه رسیدم..

+ کلاس موسیقی و مزو رو کنسل کردم و پولشو واسه سفر نگه داشتم.. راضیم از این کار




نظرات 3 + ارسال نظر
وجدان بیدار سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 19:28 https://zhobin66.blogsky.com/

ایشالله بهتر بشین و موفق و موید باشید
خوب کاری می کنید خودتون رو به یک مسافرت می فرستین
کلاس موسیقی و رقص و پایکوبی ووو... غیره و ذالک همیشه هست

ممنون..
آره برا اونا وقت هس ..

خانوم ف شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 13:26 http://Khanomef.blogsky.com

قبل پریود pms
حین پریود هزار مکافات
پایان پریود سردردهای وحشتناک
کلا یه هفته در ماه حالت عادی داریم

اوهوم.. :(((

رامین جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 23:40

امید وارم حالتون هر چه زود تر بهتر بشه منم بعضی از روزا کلا بهم می ریزم
فکر کنم منظورتون فرشته و سهراب بود.
منم باید از روش شما برای نام گذاری استفاده بکنم چون در وبلاگ خودم خیلی شوخی های وحشتناکی با عمه هام کردم و اعلان فوبیای اینو دارم یکی از عمه هام این وبلاگو پیدا بکنه

نه فقط جنسیتشونو درست متوجه شدی..
آره با اختصار بنویس راحتتری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد