سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

ساز

  نشستم ساز میزنم .. 

به درس سخت و خسته کننده ای رسیدم..

کلافه شدم ..

 طوری که دلم میخواست این هفته که جلسه چهارمه شهریه ماه جدیدو ندم و برای مدتی  نرم کلاس.. 

 ولی خب یه چیزی تو وجود من ‌نمیذاره کاری رو نیمه تموم رها کنم.. پس ادامه میدم‌ هر چند لذتی ازش نمیبرم.. حداقل الان برام لذتبخش نیست..


+ واسه فهمیدن و به دست آوردن یه چیزایی خیلی عجله دارم اما هر چی میگذره مبهم تر میشه.. میگن وقتی واسه چیزی خیلی عجله و عطش داری ازش دورتر میشی.. به نظرم تنها چیزی که این قانون جذبیا راست گفتن همینه


نظرات 3 + ارسال نظر
Reza دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 13:48

سلام
سه تار ساز خلوت و تنهاییه، چه برای اونی که می‌نوازه و چه برای شنونده‌ای که پناه برده به خلوت

سال‌های دور یه مدتی سه تار کار کردم، به خاطر پایان نامه وقفه افتاد و متاسفانه ادامه ندادم.

بله.. ساز خلوت گزینیه..
حیفه ادامه بده

خانوم ف شنبه 17 دی 1401 ساعت 10:49 http://Khanomef.blogsky.com

چه سازی مینوازی؟

سه تار

تراویس بیکل شنبه 17 دی 1401 ساعت 08:37 https://travisbickle1.blogsky.com/

باید بیایی گروه تلگرام من

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد