سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

کفگیر، ته دیگ

تصمیم گرفتم یه کار پر خرج واسه خودم بکنم که حالم خوب بشه.. 

حالم خیلی خوب شد ولی جیبم خالی شد .. اونقدری که میخواستم این ماه لیزر نرم ولی د میگه حیفه این همه سر وقت رفتی و حالا فاصله بیفته..

کادوی تولد د و ن رو هم باید بخرم.

به داداشم باید پول بدم. 

این بار فقط میتونم از کلاس یوگام بگذرم. و خودم چیزایی که بلدم تمرین کنم..

خدایی کارایی که من واسه خودم میکنم بعضی از این بچه پولدارام نمیکنن..

اونا فقط یه آیفون ۱۳ میگیرن دستشون و مهمونی و کافه و باغ..

ولی من باشگاه، کلاس موسیقی، لیزر گرونترین دستگاه، کارای زیبایی پوست و مو، بهترین محصولات مراقبتی و مکملا، تغذیه ی مناسب، رفت و آمدام که همه با اسنپ ، تفریح و رستوران ،خرج واسه دوستا و خانواده ، خرج واسه حفظ سلامتی ..

 بازم خوب میرسونم نه؟ 

+شت... قرعه کشی آذر و دی هم انجام دادن اسم من درنیومد.‌. من امیدم به این وام خونگیه بود.. به غلط کردم افتادم .. کاش شرکت نکرده بودم


نظرات 7 + ارسال نظر
یک مرد دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 18:17 http://Whiteshadow.blogsky.com

همیشه دوست داشتم یه دوست دختر دکتر می داشتم
ولی خوب دکترها عاقل هستند و بعیده قبول کنند

:))

. پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 18:20

مطمئنی که تو دکتری؟ باید پرستار باشی وگرنه حقوق دکتر سه نیم نیست.

چیزی میزنی؟
حقوق هیچ یک از اعضای کادر درمان سه و نیم نیست.. حتی نیروهای خدمات بیمارستان بالای ۶ تومن دارن.

خانم ف پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 14:42 https://khanomef.blogsky.com/

کجایی دکتر جون نیستی؟

هستم ولی حس نوشتن نبود

. شنبه 30 مهر 1401 ساعت 21:17

عیاسی عبارتی است به معنای کار های بیهوده و ولخرجی.

میدونم عیاشی ینی چی ولی تناسبی بین متن من و کامنت شما وجود نداره..
اینا ولخرجی نیس.. خرجهای ضروری زندگیه

. جمعه 29 مهر 1401 ساعت 22:58

دو نات عیاشی

عیاشی کدومه؟
وات د فاز؟

T2 جمعه 29 مهر 1401 ساعت 15:33

افرین معلومه خیلی ادم فعالی هستی .
هنرمند ، ورزشکار .
اینده ات روشنه .
من جای ممد باشم و همچین کیسی رو از دست بدم خودمو با کش دار میزنم ؛)

ممنون..
نفهمید دیگه.. نفهمید..
البته زندگی ادامه داره منم فرض میکنم هیچ وقت همچین کسی رو ندیدم..

تراویس بیکل جمعه 29 مهر 1401 ساعت 15:11 https://travisbickle1.blogsky.com/

آفرین بهت.خیلی کار خوبی میکنی.
دختره رو میبینی یه آیفون ۴۰ میلیونی دستش گرفته ولی ناخن های پاش مثل کارگرای معدنه،یا پسره رو میبینی ماشین میلیاردی زیر پاش هست ولی دندوناش همه خرابه.
از این مثالها خیلی میتونم واست بزنم.
خیلی اخلاق خوبی داری که میرسی به خودت.تازه بگی به بقیه میگن اوه چطور اینقدر پول میدی واسه این چیزا.

دقیقا از یه آدم خیلی پولدار این حرفو شنیدم که گفت نسبت به حقوقت خیلی خرج میکنی.. این چیزا خیلی گرونن و ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد