سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

طلسم

میدونی به چی فک میکنم؟ 

به اینکه تو این سه سال بعد از رد کردن شین تمام خواستگارام به نحوی ناپدید شدن!

حتی با اینکه اولش خیلی مشتاق و پیگیر بودن..

یه کم عجیبه..

حقیقتش خیلی تاثیر منفی تو روحیه م میذاره این قضیه..

میان با کلی ذوق بعد پیداشون نمیشه..

تا قبل از سال ۹۸ اصلا همچین چیزی پیش نمیومد.. همیشه خودم نه میگفتم.. 

نمیدونم چی شد که اینجوری شد..

انقدر این قضیه تکرار شد که هر بار یکی رو میبینم امیدی ندارم که به دیدار دوم برسه ..

مثلا همین ممد شماره مو داشت نمیتونست بهم پیام بده؟ باید از واسطه جواب میگرفت؟ 

ممکنه واسم دعا و طلسم گرفته باشن؟ شین رو میگم.. چون بعد از جواب منفی نفرین کردن و باهام بد شدن و اذیت و مزاحمت..

خواهرش که مثلا دوست من بود تو این فازا بود.. بعید نیس یه غلطی کرده باشه..


نظرات 5 + ارسال نظر
تراویس بیکل جمعه 29 مهر 1401 ساعت 15:12 https://travisbickle1.blogsky.com/

طلسم و اینا رو بیخیال
هنوز آدم مناسب پیدا نشده.
عجله نکن.

هنوزم نهههه.. پس دیگه کِی پیدا میشه

احسان سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 22:22

آخ اخ منم بعضی وقتا فک میکنم طلسم شدم

نمیدونم حقیقت داره یا نه. ولی بهش فک میکنم گاهی

خانم ف دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 08:22 https://khanomef.blogsky.com/

فدای تو
تو مثلا با سواده مملکتی
این چه حرفیه اخه
حالا شاید چیزی که من میگم خرافات باشه ولی تجربه ای که خودم داشتم
همیشه وقتی زوووم کنی رو یه چیز و مدام بهش فکر کنی( مثلا همین ازدواج )
کل کائنات و جهان هستی دست به دست هم میدن که نشه
یه مدت رها کن اصن
بهش فکر نکن
زندگیتو کن درس ت و بخون عشق و حالتو بکن .
به وقتش پی میاد دیگه

آخه علت بعضی اتفاقای تکراری رو نمیفهمم..
اینی ک میگی رو شنیدم..
سعی میکنم بهش فک نکنم ببینم نتیجه میده یا نه

T2 یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 23:24

در ضمن اینو یادم رفت بگم که احتمالا ممد ازت خوشش نیومده که پیگیر نشده البته این به این معنی نیست که تو بدی .
دنبال مردی باش که فراموش کردن و دل کندن رو بلد نباشه .
مردی که از یه رابطه ۶ ساله خیلی راحت میگذره و رو میاره رو کیس های ازدواج واسطه ای بعد ها میتونه از یه ازدواج ۶ ساله هم خیلی راحت بگذره .
دنبال ادمی مثل خودت باش ، دنیاتون و طرز فکرتون که یکی نباشه که زندگی مشترک باید تو چالش باشید

شاید همینطوره که میگی..
ولی سی سالم شده و هزارجور آدم دیدم و آدم زندگیمو پیدا نکردم

T2 یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 23:09

یه کم تعجیل کن .
پسرا به دخترایی که ۳۰ سال رو رد کردن و مجردن دید خوبی ندارن .
نه اینکه با اولین خری که پیدا شد ازدواج کنی
یه کم کمتر سختگیر باش

چیکار کنم آخه
من واقعا کاری از دستم برنمیاد
سختگیریمم بیخودی نیس.
مثلا خواستگارم ۶ سال ازم کوچیکتره، یا یکیش تو نوبت پیوند کبد بود، یا یکیش قدش از خودم کوتاهتر بود..
یه سریاشم ک خوبن پیداشون نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد