سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

بیرحمانه

تازه تونستم اینستا روباز کنم بعداز چند روز اونم با سگ شکن

همش ویدیو های که نوشته حاوی تصاویر آزار دهنده..

سوختم با دیدنشون سوختم..

چطور میتونن دست رو یه دختر بلند کنن که  برای گرفتن  حقش  ایستاده..

چطور شب راحت سر روی بالش میذارن.. پس کو عدالت خدا پس کو کارما

اشکهام بند نمیان....



نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 23:38

متاسفانه این دنیا ظرفیت اینکه جواب همه خوبی ها و بدی ها را بده نداره. برای همین آخرتی باید باشه و یه موجود با شعور که بتونه عادلانه قضاوت کنه. برای همین کارما یه دورغه و خیلی از آدم ها بودن که خیلی خوبی یا خیلی بدی کردن و بدون اینکه فرصت اینکه کارما جوابشون را بده از دنیا رفتن. دین هایی که به آخرت اعتقاد ندارند زندگی کردن دوباره را راهی برای گرفتن جواب کارهای نیک و بد در زندگی قبلی می دونن. عاقلان دانند ........

خسته شدیم ب خدا تا کی ظلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد