سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

بلاگفای خر

این بلاگفای لامصبم کار نمیکنه..

تو روحشون..

اینجا حس برهوت بیشتری بهم دست میده.. البته بهتر..

میتونم حرفامو راحت بزنم و نگران  قضاوت شدن نباشم..

چون به احتمال زیاد خواننده ای نداره..

فردا صبح شیفتم ولی خوابم نمیاد.. تازه امروزم زیاد نخوابیدم..

ولی خب الان  جغد شدم..

داشتم واسه بچه ها از خونه ی رویاییم میگفتم..

چقد این ملیحه آدم بیخود و نچسبیه.. سریع گفت چیزی زدی؟! 

گفتم بیا برو آ... تو چی حالیته از زندگیه کسی که 9 ساله تمام اختیارات و جایگاهش در حد یه تخت و کمد بوده..

که اونم یه مشت هم اتاقیه بیشعور برمیدارن لباسای بیرونیشون رو تو این روزای کرونایی میذارن رو تختش..

یه کمد فسقلی هم دارم که بعید نیس انترا دست توش کرده باشن چون همیشه از ترس اینکه کلیدشو گم کنم هیچ وقت برش نمیدارم..

خونه ی خوده خودمو میخوام..

نه حتما خونه ی شوهر..

یه خونه واسه خودم که با سلیقه ی خودم بچینمش.

آسیه خانم یا بهتره بگم ناله خانم میگفت منم از این فکرا داشتم ولی افسرده شدم..

یه عمره افسرده س و انرژی منفیشو القا میکنه..

ولم نمیکنه خر... حوصله ی چرت و پرتاشو ندارم...

هر دفه تصمیم ب خودکشی داره..

این دفه به خاطر اینکه دکترشون جواب سلامشو نداده.. خب نده.. اه .. چه خریه این بشر..

اصن نمیدونم چطور میشه اینو دلداری داد.. انقد که دغدغه هاش چیپن..



نظرات 1 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 23:23

سلام. بلاگفا مقصر نیست. سرورهای بلاگفا در کانادا قرار دارد، نه در ایران. به خاطر همین با قطع شدن اینترنت بین الملل، دسترسی به بلاگفا نیز قطع می‌شود.

آهان نمیدونستم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد