سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

سرگذشت من

آنچه بر من گذشت و میگذرد..

نمیدونم چه کسی یا کسانی اون گزارشات رو علیه من داده بود ، فقط میتونم بگم حسود و عقده ای بوده یا بودن..

اون مرتیکه ی عوضی هم یه جوری گزارشات رو اعلام میکرد انگار که با یه مجرم طرفه.. به چه جرمی؟ دوتار مو؟ لاک؟ خندیدن..

خیلی تحقیرم کردن..

به خاطر دو تار مو باهام مثل یه فاحشه برخورد کردن..

حالم از این محیط به هم میخوره.. 

از اونایی که خودشونو زیر پارچه های سیاه و پشمای صورتشون مخفی کردن و ادای آدم خوبا رو درمیارن..

من ۵ ساله اینجا کار میکنم با الگوی رفتاری و ظاهری ثابت.. چی شده که حالا باید بهم تذکر بدن؟ 

د میگه کار ق هست که به تازگی سمت گرفته.. یه زن عوضی حسود ..

از اونجا که برگشتم بغض به گلودردم اضافه شد..

نشستم توی اسنپ..

بی اختیار اشکام سرازیر میشدن.. راننده نگه داشت برام آب خرید..

در طول مسیر میگفت میخوای نگه دارم یه کم هوا بخوری بهتر بشی؟ کاری از دستم برمیاد؟ 

حتی نمیتونستم حرف بزنم..

حال جسمیم هم خیلی بده..

گلودرد و ضعف.. بی اشتهایی.. سرفه های خشک..

خیلی اذیتم..

فکرم خیلی درگیره.. 

حالم که رو براه بشه میرم بیمارستانای خصوصی رو میگردم.. میدونم حجم کارشون زیاده ولی به آرامش روانم می ارزه..


نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 00:30 http://Khanomef.blogsky.com

چرا نیستی خانوم دکتر

دستم ب نوشتن نمیرفت

تراویس بیکل یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 19:37 https://travisbickle1.blogsky.com/

بنویس دیگه دختر مهربون.چرا خبری ازت نیست؟

چشم مینویسم دوباره

. دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 21:51

دیدی گفتم اینا اول میگن باکیش نیست و بعد ....

:///

یک مرد دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 20:17 http://Whiteshadow.blogsky.com

انشالله یه جای بهتر یه کار بهتر پیدا می کنی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد